στείλτε το με e-mail










Το μήνυμά σας(κάντε κλικ εδώ):

2.5. Χρήση του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

  • Για την δημιουργία λογαριασμού Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου ο χρήστης  οφείλει να υποβάλει σχετική αίτηση στην Υποδιεύθυνση Πληροφορικής υπογεγραμμένη από τον προϊστάμενο του Τμήματος που υπάγεται, για την έκδοση προσωπικού ή ομαδικού λογαριασμού Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου. Ο χρήστης οφείλει να καταχωρήσει την αίτηση και στο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Αιτημάτων της Υπ/σης Πληροφορικής [HelpDesk-GLPI].
  • Για την χρήση του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου μέσω των Υπολογιστικών Συστημάτων του Νοσοκομείου, οι χρήστες θα πρέπει:
    • Να μην χρησιμοποιούν το e-mail για λόγους εκφόβισης ή παρενόχλησης άλλων χρηστών.
    • Να μην στέλνουν ηλεκτρονικά μηνύματα για λογαριασμό άλλων χρηστών ή να προωθούν διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
    • Να μην στέλνουν μηνύματα τα οποία ίσως παρεμποδίσουν την αποδοτικότητα του συστήματος.
    • Να μην διαβάζουν e-mail άλλου χρήστη, χωρίς την προηγούμενη άδειά του.
    • Να μην στέλνουν μηνύματα επιβλαβή για το Νοσοκομείο ή μηνύματα τα οποία συγκρούονται με τα συμφέροντα του Νοσοκομείου.
    • Να μην προωθούν ηλεκτρονική αλληλογραφία η οποία αφορά υποθέσεις του Νοσοκομείου σε οποιονδήποτε τρίτο, που δεν εμπλέκεται σε αυτές, χωρίς την έγγραφη άδεια του Νοσοκομείου.
    • Να μην απαντούν ή διαβάζουν μηνύματα από αποστολέα άγνωστο ή ύποπτο για το σύστημα.
    • Να μην ανοίγουν e-mail για τα οποία το Antivirus έχει θέσει το χαρακτηρισμό “SPAM”, αλλά να τα διαγράφουν άμεσα.
    • Να μην απαντούν σε μηνύματα με την ένδειξη «remove me from the mailing list», τα οποία αντί να αποσύρουν την ηλεκτρονική διεύθυνση του χρήστη από τη λίστα όπως υπόσχονται, επιβεβαιώνουν ότι η διεύθυνσή του είναι ενεργή και συνεχίζουν να «βομβαρδίζουν» τα εισερχόμενα του χρήστη με μεγαλύτερη συχνότητα.
    • Να μην στέλνουν μηνύματα τα οποία περιέχουν άσεμνο, δυσάρεστο ή δυσφημιστικό υλικό.
    • Να γνωρίζουν ότι η υποκλοπή μηνυμάτων μπορεί να συμβεί συχνά, οπότε να είναι προσεκτικοί όταν στέλνουν ιδιωτικές ή άλλες πληροφορίες (π.χ. να μην στέλνουν μηνύματα με προσωπικούς κωδικούς, κωδικούς πρόσβασης, κωδικούς πιστωτικών καρτών, κ.τ.λ.)